Waarschuwen
5 mrt 2025, 11:51
ABN AMRO kampt op dit moment met een storing bij het internetbankieren in de app. Betalingen regelen via de app, of betalen via iDEAL is momenteel lastiger of niet mogelijk. Dat meldt de bank zelf aan klanten. Op de site allestoringen.nl is te zien dat duizenden klanten melding maken van een storing bij de bank.
Is Nederland klaar voor een cashloze samenleving? Ontdek het in de video bovenaan dit artikel.
Klanten die de app van ABN AMRO openen krijgen direct een melding te zien. In een rood kader valt te lezen dat de bank te maken heeft met een storing. "U kunt helaas problemen ervaren met het regelen van uw bankzaken via de ABN AMRO app, iDEAL en internet bankieren."
De bank raadt klanten aan het op een later moment alsnog te proberen. Verder reageert de bank op klachten van klanten, daarin valt te lezen dat de bank alleen problemen heeft met de app, niet met de site.
Ja, ik wil graag wekelijks de nieuwsbrief van Hart van Nederland ontvangen met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren.
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.
Ja, ik wil graag wekelijks de nieuwsbrief van Hart van Nederland ontvangen met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren.
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.