9 jan 2024, 16:56
Na de dijkdoorbraak in Maastricht zitten de bewoners van de woonboten op de Maas met de handen in het haar. Ze moesten met spoed hun woning verlaten, en maar hopen dat ze hun boot nog in goede staat terug zouden zien. Dinsdag kunnen ze voor het eerst kijken naar de staat van hun woning en kunnen ze eindelijk hun belangrijke spullen meenemen.