26 mei, 17:49
Er komt toch geen verhoogde AOW-leeftijd, maar het kabinet wil nog steeds op sociale zekerheid bezuinigen. Onze verslaggever heeft de details. Iets waar we niet op willen bezuinigen: koffie! Maar het wordt wel veel duurder. Thuis een bakkie zetten was nog nooit zo prijzig. En de volgende Wennemars staat op; geen held op het ijs. Maar rennend vanaf een berg met een rollende kaas. Hoe zit dat?