20 mei, 09:00
Wolter Klok vertelt je vanochtend dat demonstranten die zijn opgepakt in Den Haag, het geweld van de politie buitensporig vonden. Verder hoor je dat boa's van de NS vanaf nu een wapenstok mogen dragen, als onderdeel van een proef. En... een avondje Suzan en Freek kan duur uitpakken als je niet goed oplet!