Zoeken
11 dec 2025, 22:45
Waar blijft toch die ene grote Nederlandstalige kersthit? Waarom hebben we er zo weinig van? En de pendelbus naar Ter Apel wordt gratis omdat er te veel incidenten zijn met veiligelanders.