10 feb, 22:40
Uitvaartondernemers zijn het zat. Asocialen gaan dwars door rouwstoeten heen. Waar is het respect gebleven? Honderden mensen lopen mee in de stille tocht in Rotterdam voor de 19 jarige Lugani die omkwam door een kogel. En hoe irritant is het dat je na een lange reis ook nog je koffer bij de douane moet uitpakken? Het douane personeel staakt op een wel heel actieve manier. En heel lief theater aan het ziekenhuisbed bij zieke kinderen zodat ze even hun ellende vergeten.