26 juni 2026, 12:57
Dat het WK voetbal zich dit jaar afspeelt in de Verenigde Staten, Mexico en Canada heeft één groot nadeel: door het tijdsverschil worden veel duels midden in de nacht gespeeld. Zouden Nederlander daarom niet gewoon vrij moeten krijgen?