16 juni 2024, 14:19
Secretaris-generaal Gijs de Jong van de KNVB heeft een zilveren schaal uitgereikt aan de mensen achter de Oranjebus. Zij hebben voorafgaand aan het eerste EK-duel van het Nederlands elftal met Polen voor de vijftigste keer een fanmars gehouden.