OverzichtTip de redactie
Volg Hart van Nederland
'Erg jammer dat Rutte en Wilders niet bij debat waren'

'Erg jammer dat Rutte en Wilders niet bij debat waren'

Politiek

27 feb 2017, 13:24

Link gekopieerd

Wat vonden we van het eerste tv-debat in de aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen? Veel vuurwerk leverde het niet op, volgens sommige kijkers. Als belangrijkste reden werd genoemd het wegblijven van premier Mark Rutte en PVV-leider Geert Wilders. Die twee kregen daarvoor veel kritiek te verduren, ook tijdens het debat. De reacties op straat? Jammer dat die twee er niet bij waren.