22 jan 2025, 19:35
In 2011 lanceerde de Stichting ALS een even indringende als heftige campagne waarin patiënten met deze ongeneeslijke spier- en zenuwziekte een oproep deden om "te doneren voor onderzoek". "Niet voor mij, want ik ben inmiddels overleden..."