16 okt 2023, 09:02
Een opsteker voor de vapende Nederlander, er komt voorlopig geen prijsverhoging op de e-sigaretten. Het demissionaire kabinet laat het aan een volgende regering om een mogelijke verbruiksbelasting in te voeren. Een soortgelijke verbruiksbelasting gaat vanaf volgend jaar wél gelden voor onder andere frisdranken en vruchtsappen.