8 mrt 2024, 22:58
Nationale ombudsman Reinier van Zutphen vraagt de overheid opnieuw - voor de derde keer - om excuses aan Q-koortspatiënten. Deze mensen vragen ruim vijftien jaar na de uitbraak van de epidemie nog steeds om erkenning en herkenning van hun klachten, blijkt uit het vrijdag gepresenteerde onderzoek "Leven met Q-koorts" van de Nationale ombudsman.