OverzichtTip de redactie
Volg Hart van Nederland

'Houd je hond aan de lijn, de natuur zal je dankbaar zijn', aldus Staatsbosbeheer

20 mrt 2024, 23:05

Nu het zonnetje weer begint de schijnen trekken veel hondenbezitters eropuit met de hond. Heerlijk voor mens en dier, al beleeft de boswachter minder plezier. In de verschillende natuurgebieden in ons land zijn niet-aangelijnde honden nog steeds irritatie nummer één. Daarom hebben boswachters een 'top tien van smoesjes'-lijst opgesteld, want bezoekers gaan maar wat graag de discussie aan.

Link gekopieerd

Fragmenten