Milieu en Gezondheid
28 apr 2021, 16:52
Voor de Primark in het centrum van Rotterdam zijn lange rijen ontstaan nu klanten geen afspraak meer hoeven maken en gewoon binnen kunnen lopen.
De gegadigden houden zich netjes aan de 1,5 meter afstand, ook al loopt de rij voor een groot gedeelte om het gebouw heen. De bezoekers lijken het helemaal niet erg te vinden, want de sfeer is goed. "Het is gewoon heel lang geleden dat ik hier was, vertelt een enthousiaste jongedame in de rij. dus ik kom nu even kijken."
Een andere klant vertelt dat ze wel degelijk dingen nodig heeft. "Ik sta in de rij voor de kids, en om leuke dingen te kopen. En het is het waard, want je mag zo lang blijven als je wil."
De groep wachtenden trekt ook veel bekijks. "Ik kwam even kijken", vertelt een verbaasde aanwezige. "Het is echt niet te geloven dit!" zegt hij als hij de lange rij ziet. "Of ik er zelf in zou staan? Ik zou nog niet eens de Primark binnenlopen als er geen rij stond", lacht hij.
Een medewerker van TostiHouse, die goed zicht heeft op wat er gebeurt, verbaast zich er ook over. "Zoiets heb ik nog niet meegemaakt. Het is de eerste keer in mijn leven dat ik zoveel mensen zie", zegt hij. "Om 8.30 uur 's ochtends stonden ze hier al in de rij."
Een klant die bijna aan de buurt is geeft aan dat ze in totaal 20 minuten gewacht heeft. "Dat valt me reuze mee. Wat ik nodig heb? Eigen niets, maar het is gewoon leuk om te kijken."
Deel dit artikel
Ja, ik wil graag wekelijks de nieuwsbrief van Hart van Nederland ontvangen met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren.
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.