23 feb 2024, 22:59
Bijna acht weken hebben ze moeten wachten, maar vrijdagmiddag was het zover. De laatste woonbootbewoners uit Maastricht die 3 januari hun drijvende huis en haard aan de Stuwweg moesten verlaten vanwege een damdoorbraak, konden weer terug. Eindelijk weer slapen in eigen bed.