Entertainment
17 jan 2022, 17:54
Meer sponsoren van The Voice of Holland trekken zich terug na de verhalen over seksueel grensoverschrijdend gedrag. Eerder maakten sponsoren T-Mobile en Lidl al bekend de samenwerking met de show te stoppen. Nu hebben Renault en isla pastilles aangekondigd niet langer met het programma samen te werken.
"Renault Nederland en haar partners keuren elke vorm van grensoverschrijdend gedrag af. Wij stoppen per direct met onze sponsoring van The Voice of Holland", aldus Renault Nederland in een verklaring. "Uiteraard gaat ons medeleven uit naar alle betrokken personen." Op verdere vragen wil het bedrijf niet ingaan.
"Vanzelfsprekend keuren wij elke vorm van grensoverschrijdend gedrag af en nemen hier als merk afstand van", aldus isla. "Het gegeven dat deze feiten mogelijk al bekend waren bij de producent en meerdere betrokkenen betekent dat ons vertrouwen in deze partijen ernstig is geschaad."
Zaterdag werd bekend dat The Voice of Holland voorlopig is opgeschort wegens seksueel wangedrag achter de schermen. Er wordt onafhankelijk onderzoek naar de zaak gedaan.
ANP
Deel dit artikel
Ja, ik wil graag wekelijks de nieuwsbrief van Hart van Nederland ontvangen met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren.
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.