
Entertainment
30 juni 2021, 12:15 - Update: 30 juni 2021, 22:21
De legendarische STER-mascotte Loeki de Leeuw blijft ook na de sportzomer in de reclameblokken op de NPO te zien, bevestigt STER-directeur Frank Volmer. De bedoeling is dat de leeuw steeds vaker tussen de reclameblokken doorpiept.
"We zullen langzaam maar zeker weer een collectie filmpjes gaan opbouwen", legt hij uit. "In eerste instantie zal Loeki vooral weer te zien zijn rond grote evenementen."
De aimabele en stuntelige leeuw is momenteel weer te zien in commercials rond het EK, de Tour de France en binnenkort de Olympische Spelen. Zijn grote rentree was tijdens het Eurovisie Songfestival, na een afwezigheid van 17 jaar op televisie.
ANP/redactie
Meld je aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren. Je kunt je op ieder moment afmelden. Zie voor meer informatie de privacyverklaring.