27 aug 2024, 21:53
Na werk, in je eigen tijd nog appjes of mailtjes beantwoorden van je werk? Voor de een geen probleem, de ander denkt 'mij niet bellen'. In Australië hebben werknemers sinds deze week 'recht op onbereikbaarheid'. Is het iets voor bij ons?