10 aug 2023, 13:09
Klanten van Rabobank hebben donderdag last van een storing bij de bank, bevestigt een woordvoerder. Hij meldt dat er een technisch probleem is, waardoor klanten problemen ervaren met onder meer de app van Rabobank en iDEAL.
Wat er precies aan de hand is en hoeveel mensen er last van hebben, is niet duidelijk. "We doen er alles aan om de storing zo snel mogelijk te verhelpen."
Zijn we eigenlijk klaar om helemaal over te gaan naar een cashloze samenleving, waarin we volledig afhankelijk zijn van de pinautomaat?
Klanten die proberen in te loggen in de app, krijgen een melding dat er een technisch probleem is en dat de bank werkt aan een oplossing. De problemen doen zich volgens NU.nl ook voor op de website van de bank.
Een manager van iDEAL meldt dat klanten van Rabobank het betalingssysteem niet kunnen gebruiken. Hoeveel mensen last hebben van de storing is bij Rabobank nog niet duidelijk.
Op de website Allestoringen.nl komen vanaf het einde van de ochtend duizenden meldingen binnen. Klanten klagen dat ze geen gebruik kunnen maken van iDEAL en niet kunnen inloggen bij de bank.
Ja, ik wil graag wekelijks de nieuwsbrief van Hart van Nederland ontvangen met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren.
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.
ANP
Deel dit artikel
Ja, ik wil graag wekelijks de nieuwsbrief van Hart van Nederland ontvangen met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren.
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.