nieuws
25 okt 2021, 14:39
Een storing bij telecomprovider Vodafone zorgde maandagmiddag voor een flinke toename aan online klachten en meldingen. Op de website allestoringen.nl werden er in het eerste half uur tijd al meer dan 15.000 gedaan. Vodafone bevestigt de storing aan Hart van Nederland, inmiddels ook dat hij verholpen is.
Een woordvoerder van het bedrijf kon nog niet zeggen om wat voor storing het precies gaat, of wat de oorzaak is. Klanten die het bedrijf op Twitter benaderden kregen als antwoord dat bellen en gebeld worden moeizaam of niet gaat. ook waren er problemen met mobiel internet en de klantenservice. Daardoor konden wijzigingen in de systemen niet worden doorgevoerd.
In de reacties op allestoringen.nl waren mensen vooral niet te spreken over het gegeven dat het de afgelopen tijd al vaker raak is bij Vodafone: driemaal in twee weken tijd. Zo schrijft Mark: "Dit is al de derde keer! Niet bereikbaar voor crisis aanvragen, nul, niks word omgeleid."
DHtje heeft geen goede eerste indruk van het bedrijf: "Sinds iets meer dan een maand klant van Vodafone.. Je krijgt maar één keer de kans om een eerste indruk achter te laten. 3 x raden wat mijn eerste indruk is van Vodafone?!"
Deel dit artikel
Ja, ik wil graag wekelijks de nieuwsbrief van Hart van Nederland ontvangen met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren.
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.