nieuws
8 mei 2017, 18:13
Topdrukte op Schiphol: het zal niemand ontgaan zijn. Honderden mensen hebben door de ellenlange rijen op de luchthaven hun vlucht gemist en proberen nu schade te verhalen bij claimorganisaties. Zo ook Martin, die door de drukte zijn vlucht mistte. Binnen een paar uur zat hij weer thuis op de bank, in plaats van in zijn hotel in Schotland. De telefoon bij claimbedrijf Claimingo in Utrecht staat roodgloeiend. “De gedupeerde passagiers vallen eigenlijk tussen wal en schip. Schiphol zegt dat ze met hun klachten bij de luchtvaartmaatschappij moeten zijn en vice versa. En dat terwijl zij duidelijk afspraken hebben over de grondafhandeling”, aldus Alexander Colenbrander van Claimingo. Reizigers die hun vlucht hebben gemist of wiens vlucht is geannuleerd kunnen bij hen een claim indienen.
Deel dit artikel
Ja, ik wil graag wekelijks de nieuwsbrief van Hart van Nederland ontvangen met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren.
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.