nieuws
16 okt 2018, 14:52
Sony heeft op Twitter voor het eerst gereageerd op een probleem dat gamers ondervonden met de PlayStation 4. De spelcomputer kwam bij het openen van bericht met vreemde tekens in een constante herstart-lus terecht, omdat tekens in het bericht niet door het apparaat konden worden herkend. De Japanse computerfabrikant heeft gereageerd met een manier om het probleem direct te verhelpen. https://twitter.com/AskPS\_UK/status/1051844976844464129
Sony raadt haar gebruikers aan om allereerst het bewuste bericht te verwijderen via PS Mobile-app op hun smartphone. Vervolgens moet de console in 'Veilige modus' worden gezet. Lees hier hoe je dat doet. Eenmaal in deze veilige modus moet de gebruiker kiezen voor Optie 5. Daarmee wordt de database van de PlayStation gereconstrueerd. Lees ook: Gamers opgepast: Playstation loopt vast na bericht met vreemde tekens
Deel dit artikel
Ja, ik wil graag wekelijks de nieuwsbrief van Hart van Nederland ontvangen met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren.
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.