
nieuws
17 dec 2018, 21:12
Zanger René Froger heeft maandag de Loden Leeuw 'gewonnen' als meest irritante BN'er in een reclamespot op tv. Froger prijst zingend brillen aan voor Eyelove. De radiospot ‘Ik ga naar Eyelove’, kreeg zaterdag ook al de Loden Radioleeuw. Lees ook: Loden Radioleeuw voor Eyelove met René Froger De Loden Leeuw voor meest irritante reclamespot op tv ging naar verzekeraar ASR. Volgens de organisator van de verkiezing, het consumentenprogramma Radar, werden dit jaar per categorie ruim 31.000 stemmen uitgebracht. Vooral de brillenreclame met Froger leidde afgelopen jaar tot veel ergernis en haatberichten op sociale media. Hij kreeg 70 procent van de stemmen. Froger versloeg André Hazes junior (Essent-reclame) en Gerard Joling (Lidl). (Tekst gaat verder onder video) https://www.youtube.com/watch?v=52xqT2VpWMg De Loden Leeuw voor meest irritante reclamespot op tv ging naar verzekeraar ASR. De spot (Sticks en Roos over omgaan met geld), versloeg financieringsmaatschappij Becam en telecombedrijf KPN (Ontdek de mogelijkheden met KPN). (Tekst gaat verder onder video) https://www.youtube.com/watch?v=OmUf3U9nWVs De Loden Leeuw is een publieksprijs. Op de website van Radar, de organisator van de verkiezing, konden mensen hun stem uitbrengen. Volgens het consumentenprogramma werden dit jaar per categorie ruim 31.000 stemmen uitgebracht. De prijzen worden sinds 2002 toegekend. Eerder werden onder anderen Ali B (2017), Jan Smit (2016) en Adelheid Roosen (2015) verkozen tot de meest irritante BN'er. ANP
Meld je aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren. Je kunt je op ieder moment afmelden. Zie voor meer informatie de privacyverklaring.