nieuws
7 nov 2023, 16:05
De IT-storing in het inchecksysteem van KLM op Schiphol is opgelost, meldt een woordvoerster van de luchtvaartmaatschappij. Als gevolg daarvan konden passagiers van KLM enige tijd niet inchecken op de luchthaven. In hoeverre de storing impact heeft gehad op vertrekkende vluchten, is nog niet bekend.
Eerder meldde de zegsvrouw dat de storing invloed had op tientallen vluchten, maar dat de daadwerkelijke impact nog werd geïnventariseerd. Die inventarisatie is nog gaande, zegt de woordvoerster. KLM-passagiers konden overigens nog wel online inchecken voor hun vlucht.
Wil je dagelijks op de hoogte worden gehouden van de mooiste en meest indrukwekkende verhalen van Hart van Nederland? Meld je dan aan voor ons WhatsApp-kanaal, via deze link of volg ons op Threads, hier te vinden.
ANP
Deel dit artikel
Ja, ik wil graag wekelijks de nieuwsbrief van Hart van Nederland ontvangen met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren.
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.