nieuws
18 okt 2017, 14:22
Mevrouw Jansen uit Nijmegen kreeg een opmerkelijk antwoord toen ze een brief met een klacht stuurde naar de wasserij. Ze kreeg tweedehands ondergoed. De bewoonster van een seniorencomplex was haar eigen ondergoed kwijt, naar eigen zeggen door toedoen van wasserij De Waal. De wasserij heeft daar onderzoek naar gedaan en geconcludeerd dat zij niet verantwoordelijk zijn voor het zoekraken van de kledingstukken van de vrouw. Toch leven ze wel mee met de vrouw en komen ze daarom met een creatieve oplossing. "Omdat wij het vervelend voor u vinden, ontvangt u hierbij wat onbekend ondergoed. Wellicht kunt u deze gebruiken." Sjef Bartels van de wasserij reageert bij De Gelderlander op de commotie. "Ik denk dat mevrouw een beetje in de war is geweest. Een week later kregen we van haar een zak met vijf nieuwe onderbroeken, dus ik denk dat ze die kwijt was", vertelt hij over de was. De oplossing met het ondergoed lijkt hij wel een goede te vinden: "Maar ik wilde wel helpen. Daarom hebben we haar wat was gestuurd die we hier nog hadden liggen. We doen de was voor tientallen verzorgingshuizen en seniorencomplexen en er ligt altijd wel iets dat niet meer terug te bezorgen is. Als iemand overleden is bijvoorbeeld." https://twitter.com/kos\_/status/920546989959499776
Deel dit artikel
Ja, ik wil graag wekelijks de nieuwsbrief van Hart van Nederland ontvangen met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren.
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.