nieuws
3 jan 2024, 11:15
Rabobank kampt met een grote storing. Daardoor is onder meer de website van de bank niet bereikbaar. Ook kunnen klanten niet inloggen via de app en zijn er problemen met iDEAL-betalingen, laat een woordvoerder weten. De oorzaak van het euvel is nog niet bekend.
Wie naar de site van de bank gaat, krijgt de mededeling: "Sorry, er gaat iets niet goed..." Rabobank verwijst klanten naar twee andere links, maar die werken ook niet. Ook dan kom je op een pagina die "tijdelijk niet beschikbaar" is.
Zijn we eigenlijk klaar om helemaal over te gaan naar een cashloze samenleving, waarin we volledig afhankelijk zijn van de pinautomaat?
De Rabobank biedt zijn excuses aan voor het ongemak en probeert het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
Op de site Allestoringen.nl is te zien dat er vanaf 09.00 uur de eerste meldingen binnenkwamen. Rond 11.00 zijn er al tienduizenden meldingen over de storingen geregistreerd.
Op X klagen meerdere mensen over de nieuwe storing van de bank: "Bijna elke week is het wel raak, of overdrijf ik nu", vraagt Robert zich af.
Ja, ik wil graag wekelijks de nieuwsbrief van Hart van Nederland ontvangen met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren.
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.
Hart van Nederland / ANP
Deel dit artikel
Ja, ik wil graag wekelijks de nieuwsbrief van Hart van Nederland ontvangen met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren.
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.