nieuws
9 dec 2022, 07:39
Met de slogan ‘Maak van uw kruis geen punt, kom naar Het Kruispunt’ is kliniek voor bekkenproblemen Het Kruispunt de winnaar van de slechtste slogan van 2022. Het multidisciplinair zorgcentrum voor bekkenproblemen wilde met de slogan bekkenproblematiek meer bespreekbaar maken.
Afgelopen week konden mensen via sloganverkiezing.nl uit tien slogans kiezen welke ze de slechtste vonden. Op de tweede plek eindigde de slogan ‘Voetschimmel? Steek je middelteen op!’ van Mycosan en als derde de slogan ‘Er vis er een jarig hoera hoera!’, van visspeciaalzaak Van Vis.
Alle tien de genomineerden staan nog altijd vierkant achter hun slogan. Zo laat frietproducent Beyerlander weten alleen maar positieve reacties te krijgen op de slogan ‘Ziet air fry uit, hè?!’.
Het platform SlechteSlogans.nl houdt de verkiezing van de slechtste bedrijfs- en reclameleuzen voor het elfde jaar op rij. In totaal brachten 4893 stemmers 8613 stemmen uit. Vorig jaar ging de titel naar 'Mijn ballen wegen 130 gram!!' van een vleesbezorgbedrijf.
Eerdere winnende beroerdste leuzen waren onder meer: 'Onze vis smaakt als de tongzoen van een zeemeermin', 'Een timmer timmert, een tandarts boort.... maar wij zitten lekker in Velsen Noord' en 'Zit je haircut'.
ANP
Bovenstaande video was eerder te zien bij Hart van Nederland
Deel dit artikel
Ja, ik wil graag wekelijks de nieuwsbrief van Hart van Nederland ontvangen met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren.
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.