nieuws
19 sep 2021, 21:50
Klanten die zondagavond ontspannen vanaf de bank via Thuisbezorgd.nl eten wilden bestellen, kwamen van een koude kermis thuis. De website kampte vanaf 18:00 uur met een grote storing. Er kon wel besteld en betaald kon worden, maar restaurants ontvingen geen bestellingen.
Veel klanten die bestellingen via de website of app van de bezorgdienst plaatsten delen hun leed op social media. Ook het feit dat men de klantenservice niet te pakken krijgt zorgt voor frustratie. Mensen die gehoopt hadden op een fijne Netflix & chill op de zondagavond met een pizza van Thuisbezorgd, zagen dit plan in rook opgaan.
Tekst gaat verder onder de tweets
Zo bestelde Nathalie eten bij een restaurant, maar kwam de bestelling zelf nooit aan. "Heel fijn. Je bestelt onderweg naar huis iets bij Thuisbezorgd, maar de bestelling staat al 45 minuten op 'moet nog bevestigd worden'. Bellen met restaurant, blijkt er een storing te zijn en de keuken al dicht", vertelt ze op Twitter. Gelukkig voor haar sprong het restaurant in de bres en werd het eten alsnog bezorgd.
"Er is inderdaad een kortstondig probleem geweest waardoor een deel van de verbindingen naar aangesloten restaurants is uitgevallen. We vinden het natuurlijk erg vervelend voor de getroffen klanten", aldus de woordvoerder. De bestelwebsite biedt excuses aan en zegt ervoor te gaan zorgen dat gedupeerde klanten hun geld terug krijgen, plus een compensatie voor de overlast. Inmiddels is de storing verholpen.
ANP/Redactie
Deel dit artikel
Ja, ik wil graag wekelijks de nieuwsbrief van Hart van Nederland ontvangen met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren.
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.