Terug

Volg Hart van Nederland

Bonus-spot Albert Heijn irritantste reclame

Bonus-spot Albert Heijn irritantste reclame

nieuws

4 dec 2017, 22:00

De meest irritante reclame van dit jaar is de 'Buik-billen-bonus'-spot van Albert Heijn. Dat vindt een nipte meerderheid van de mensen die hun stem uitbrachten voor de Loden Leeuw. Dat is maandagavond bekendgemaakt in het consumentenprogramma Radar. Albert Heijn vond dat aanval de beste verdediging is en liet in de aanloop naar de bekendmaking de personal trainer uit het spotje het publiek oproepen om toch vooral op hém te stemmen. ''Ik ben een sportman, ik wil natuurlijk wel winnen'', zei hij bij het in ontvangst nemen van het beeldje. De andere twee genomineerden waren de 'Hij, zij en zij'-reclame van Becam en 'Het 250 stappenplan van een bemoeizuchtige schoonvader'. In totaal 60.000 mensen brachten hun stem uit. Vorig jaar won een Tele2-reclame met 'de ouderen van tegenwoordig' als thema. Drie kandidaten waren dit jaar genomineerd als irritantste BN'er in een spotje: Paul Haenen (Pricewise), Ali B. (Yarden) en Winston Gerschtanowitz (Robijn). Ali B. viel de twijfelachtige eer te beurt. 'Stank hoeft niet te stinken' van Geberit kreeg begin deze maand al de Loden Radioleeuw voor het meest ergerlijke radiospotje van het jaar.

Deel dit artikel

Link gekopieerd
Ontvang onze nieuwsbrief
Wil je persoonlijke en indrukwekkende verhalen, met het laatste (positieve of regionale) nieuws, tips en achtergrond, in je mailbox ontvangen? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief.

Ja, ik wil graag wekelijks de nieuwsbrief van Hart van Nederland ontvangen met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren.

Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.

© 2024 Talpa Network. Alle rechten voorbehouden. Geen tekst- en datamining.