30 juli 2020, 17:31
Koning Willem-Alexander blikt op Facebook, Instagram en Twitter terug op een geweldige Koningsdag. "Dank voor een geweldige #Koningsdag. Jullie Groningen voelt ook als mijn Groningen!”, schrijft Willem-Alexander na afloop van de nationale viering van zijn 51e verjaardag.