OverzichtTip de redactie
Volg Hart van Nederland

Drugsdump in Noord-Brabant laat wederom haar sporen na

24 juli 2020, 15:09

In het buitengebied van het Brabantse gehucht Knegsel, onder de rook van Eindhoven, is vanochtend in de vroege uurtjes een bus vol drugsafval in brand gestoken. Het is bij lange niet de eerste keer dat Noord-Brabant te maken heeft met de gevolgen van drugscriminaliteit en ook dit keer moest de brandweer weer met man en macht uitrukken om de gevolgen op te ruimen.

Link gekopieerd

Fragmenten