6 mrt 2025, 07:01
In het centrum van Arnhem is vanochtend een zeer grote brand uitgebroken. Volgens een woordvoerder van de brandweer staan er ongeveer tien oude panden in brand. Er is een NL-Alert verstuurd, het vermoeden is dat er asbest is vrijgekomen.