OverzichtTip de redactie
Volg Hart van Nederland
Vier verdachten aanslag Telegraaf nog vast

Vier verdachten aanslag Telegraaf nog vast

112

18 sep 2019, 20:58

Link gekopieerd

Vier verdachten van de aanslag op het gebouw van De Telegraaf, eind juni vorig jaar, blijven nog minimaal tot december vastzitten. Dat heeft de rechtbank in Amsterdam woensdag besloten, zegt een van de advocaten in de zaak desgevraagd. Twee andere verdachten komen wel op vrije voeten. Lees ook: Aanslag op pand De Telegraaf

 De mannen werden in april dit jaar aangehouden, toen hun vermeende betrokkenheid naar voren kwam in een groot onderzoek naar een criminele organisatie die snelle auto's stal en die aan andere criminelen leverde. De bende wordt volgens het Openbaar Ministerie geleid door Bilal el H. (26) en Nabil D. (28). In totaal zijn in de zaak tien verdachten. Vier waren sinds juli al op vrije voeten. ANP