
112
11 mrt 2017, 17:05
Op het spoor bij Vught is zaterdag een persoon omgekomen nadat hij onder de trein is gekomen waarin hij zat. Voorafgaand aan het ongeluk zou het slachtoffer zelf aan de noodrem hebben getrokken. De vraag is of het om een ongeval gaat, of om zelfmoord. Politie onderzoekt het incident.