
112
12 apr 2018, 07:18
Nadat het een tijdje rustig was, is Oss woensdagnacht weer getroffen door een autobrand. Kort voor drie uur werd het vuur ontdekt aan de Kuipers Rietbergstraat. De brandweer was na een minuut of tien ter plaatse, maar toen stond de Mercedes al in lichterlaaie. In Oss zijn de afgelopen maanden vaker 's nachts autobranden geweest, maar het was juist een tijd rustig. De laatste autobrand dateerde van ongeveer een maand geleden. Over de oorzaak van de autobrand van woensdagnacht is nog niets bekend. De politie doet onderzoek en vraagt getuigen zich te melden. Beeld: SQ Vision