OverzichtTip de redactie
Volg Hart van Nederland

Mercedes gaat in vlammen op in Haagse woonwijk

112

9 apr 2018, 08:08

Link gekopieerd

Een Mercedes is in de nacht van zondag op maandag in vlammen opgegaan. De auto stond geparkeerd in de Fraeylemastraat in Den Haag. De toegesnelde brandweer kon niet voorkomen dat het voertuig uitbrandden. Hoe de brand heeft kunnen ontstaan in nog niet duidelijk, volgens Omroep West hoorden buurtbewoners een harde klap vlak vooraf aan de brand, toen enkele van hen naar buiten keken stond de auto in de brand. Beeld: Regio 15