
112
21 sep 2020, 08:01
Het sinds 10 september spoorloze meisje uit Boxtel is in goede gezondheid teruggevonden. Dat meldt haar vader maandag op Facebook. Hij dankt iedereen voor het meezoeken en het delen van het vermissingsbericht. Waar ze al die tijd is gebleven, is onbekend.
Het meisje had die bewuste dag een afspraak bij het Centrum van Jeugd en Gezin en fietste daarheen met haar moeder, maar ging er vandoor. Er werden meerdere zoekacties op touw gezet, maar van het vermiste meisje ontbrak ieder spoor.