OverzichtTip de redactie
Volg Hart van Nederland
Man bracht vrouw om en pleegde daarna zelfmoord in Nieuwe Pekela

Man bracht vrouw om en pleegde daarna zelfmoord in Nieuwe Pekela

112

9 apr 2018, 10:09

Link gekopieerd

De 62-jarige bewoner van het huis in Nieuwe Pekela waar vorige week twee lichamen werden aangetroffen, heeft in de woning zijn 58-jarige vrouw om het leven gebracht. De man heeft daarna zelfmoord gepleegd. Dat blijkt uit onderzoek van de politie. Het echtpaar was volgens de politie niet bekend in het hulpverleningstraject. Lees ook: Onderzoek dood echtpaar Nieuwe Pekela in volle gang De twee lichamen werden gevonden in een huis aan de straat Kienholt. De politie meldde na de vondst van de lichamen dat de twee bewoners op niet-natuurlijke wijze waren omgekomen.