
112
17 jan 2018, 22:06
Nog steeds veel onrust in Utrecht na de aanhoudende autobranden. Vanavond is er daarom een bewonersbijeenkomst om meer druk uit te oefenen op de gemeente en politie. De politie werkt hard, maar bewoners blijven zich onveilig voelen en verliezen vertrouwen. Sinds kerst gingen er bijna 60 auto’s in vlammen op.