
112
19 apr 2018, 11:34
Een groot deel van de huishoudens in Zwolle zat donderdagochtend zo'n twee uur lang zonder water. Drinkwaterbedrijf Vitens liet via Twitter weten dat een grote lekkage de oorzaak is. Bij werkzaamheden aan de Willemskade was een leiding geraakt. De reparatiewerkzaamheden zouden naar verwachting tot 14.00 uur duren, maar Vitens liet weten dat het probleem om 11.45 uur verholpen was. https://twitter.com/Vitens/status/986881039728553985 https://twitter.com/Vitens/status/986900441912037377