
112
10 apr 2018, 06:55
Twee tieners hebben maandagavond rond elf uur een avondwinkel aan de Keizerstraat overvallen. Twee gemaskerde jongens stormden de winkel binnen en bedreigden het aanwezige personeel met een vuurwapen. De politie zocht met veel eenheden in de omgeving naar de twee verdachten. Die zijn nog niet aangehouden. Bron: Regio 15