OverzichtTip de redactie
Volg Hart van Nederland
Geldroppenaar weer slachtoffer van autobrand

Geldroppenaar weer slachtoffer van autobrand

112

16 aug 2017, 16:47

Link gekopieerd

Een persoon uit Geldrop is voor de derde keer in twee weken het slachtoffer van een autobrand. Woensdag moest een oldtimer eraan geloven. In de afgelopen tijd was eerder ook al een camper van dezelfde eigenaar in brand gestoken aan de Munt in Geldrop. Daarna heeft hij een andere camper geleend van een buurman, ook deze stond 's nachts opeens in brand. Woensdagochtend rond 02:50 uur was het weer raak in dezelfde straat. En weer een auto van dezelfde eigenaar. Nu is het een Amerikaanse klassieker die is uitgebrand.