OverzichtTip de redactie
Volg Hart van Nederland
Dronken inbreker belt 112

Dronken inbreker belt 112

112

17 sep 2017, 11:12

Link gekopieerd

Een man die had ingebroken in een pand in Nederweert, heeft zelf de politie moeten bellen om hem te bevrijden. Nadat hij het pand was binnengedrongen, viel de deur achter hem dicht en kon hij die met geen mogelijkheid meer open krijgen. Er zat niets anders op dan op het dak te gaan staan en 112 te bellen. De politie heeft hem bevrijd en vervolgens ingerekend. Hij bleek te veel te hebben gedronken. ,,Af en toe maken verdachten van inbraken het wel heel erg makkelijk voor ons", meldt de Limburgse politie met enig leedvermaak op Facebook. ANP