OverzichtTip de redactie
Volg Hart van Nederland

Bewoner stichtte mogelijk zelf brand in huis Oosterhout

112

23 nov 2023, 13:56

Link gekopieerd

De bewoner die in de nacht van maandag op dinsdag bij een woningbrand in Oosterhout om het leven kwam, heeft die brand waarschijnlijk zelf gesticht. Het gaat om een 59-jarige man, meldt de politie donderdag.

De brand brak rond 03.00 uur uit in de woning aan de Elsbeemd. Het vuur verspreidde zich daarna naar een woning ernaast. Een man, vrouw en een kind (2) waren via een raam op de eerste verdieping uit het huis gevlucht. Zij moesten naar het ziekenhuis.

Ontvang onze nieuwsbrief

Wil je persoonlijke en indrukwekkende verhalen, met het laatste (positieve of regionale) nieuws, tips en achtergrond, in je mailbox ontvangen? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief.

ANP