OverzichtTip de redactie
Volg Hart van Nederland

Bewoner springt van derde etage naar beneden bij brand in Zwolle

112

30 jan 2022, 08:10

Link gekopieerd

In een pand van het Leger des Heils aan de Burgemeester van Walsumlaan in Zwolle heeft zondagochtend brand gewoed. Een van de bewoners sprong uit een raam om aan de brand te ontkomen en raakte daarbij gewond. Het slachtoffer is met onbekend letsel naar het ziekenhuis gebracht.

Alle andere bewoners zijn opgevangen. De brand brak rond 06:15 uur uit in een kamer op de derde etage. Terwijl de brandweer bezig was met het blussen van de brand, ontdekten omstanders een gewonde man in de bosjes onder het raam waar de brand was uitgebroken. Hij bleek uit het raam te zijn gesprongen.

Oorzaak brand nog onbekend

Het slachtoffer is met onbekend letsel met spoed naar het ziekenhuis gebracht. Zijn toestand is niet bekend. De oorzaak van de brand wordt nog onderzocht.

Beeld: SPS Media