OverzichtTip de redactie
Volg Hart van Nederland
Agenten botsen op paal na ontwijken collega's

Agenten botsen op paal na ontwijken collega's

112

8 aug 2017, 08:01

Link gekopieerd

Twee agenten bij Venlo zijn maandagnacht met hun dienstwagen tegen een paal gebotst, omdat ze moesten uitwijken voor een andere politieauto. Ze zijn voor controle naar het ziekenhuis, meldt de politie op Twitter. Het ongeluk had plaats op de kruising van de Krefeldseweg en de Laaghuissingel. Daar moesten de agenten een politieauto ontwijken, terwijl ze op dat moment onderweg waren voor een spoedmelding. Beeld: Track 88