
112
26 dec 2017, 10:01
Maandagnacht is een raam van een huis aan de Tuinstraat in het Brabantse Etten-Leur opgeblazen. Vermoedelijk komt dit door zwaar vuurwerk dat met tape op het raam is geplakt en aangestoken. De wijkagent spreekt op Twitter van een grote ravage in de woning. De bewoners raakten niet gewond, maar zijn erg geschrokken. Een glaszetter heeft als tijdelijke oplossing een noodruit geplaatst. De politie doet onderzoek naar het incident. https://twitter.com/WA\_EttenLeur01/status/945473837281529856