
112
3 aug 2017, 10:41
Op de Tuskendammen bij Readtsjerk is donderdagochtend een auto in de sloot beland. Het letsel van de bestuurder bleek mee te vallen, de opgeroepen traumahelikopter kon omkeren. Wel werd het slachtoffer naar het ziekenhuis overgebracht. De auto is flink beschadigd door het ongeval. Hoe het heeft kunnen gebeuren is nog niet bekend. Beeld: De Noormannen