OverzichtTip de redactie
Volg Hart van Nederland
Auto belandt in sloot, bestuurder gewond

Auto belandt in sloot, bestuurder gewond

112

3 aug 2017, 10:41

Link gekopieerd

Op de Tuskendammen bij Readtsjerk is donderdagochtend een auto in de sloot beland. Het letsel van de bestuurder bleek mee te vallen, de opgeroepen traumahelikopter kon omkeren. Wel werd het slachtoffer naar het ziekenhuis overgebracht. De auto is flink beschadigd door het ongeval. Hoe het heeft kunnen gebeuren is nog niet bekend. Beeld: De Noormannen