Er worden in Nederland barslechte slogans bedacht om bedrijven te promoten, zelfs zó slecht dat er jaarlijks gestemd kan worden op de slechtste slogan van het jaar. De keuze was ook dit jaar weer reuze, maar desondanks wist de jury de lijst af te ronden op tien genomineerden.Onder de genomineerden zijn bijvoorbeeld 'Ziet air fry uit, hè?!' (snackfabrikant Beyerlander), 'Hopsaté naar De Beren' (van een restaurant), 'Maak van uw kruis geen punt, kom naar Het Kruispunt' (van een kliniek voor bekkenproblemen) en 'Er vis er een jarig hoera hoera!' (van een viswinkel). Vorig jaar ging de titel naar 'Mijn ballen wegen 130 gram!!' van een vleesbezorgbedrijf.'Zit je haircut?'Eerdere winnende beroerdste leuzen waren onder meer: 'Onze vis smaakt als de tongzoen van een zeemeermin', 'Een timmer timmert, een tandarts boort.... maar wij zitten lekker in Velsen Noord' en 'Zit je haircut?'.Stem meeHet platform SlechteSlogans.nl houdt de verkiezing van de slechtste bedrijfs- en reclameleuzen voor het elfde jaar op rij. Vrijdag 9 december wordt de winnaar bekendgemaakt. Stemmen op de állerslechtste slogan kan hier.Beeld: SlechteSlogans.nlBovenstaande video was eerder te zien bij Hart van Nederland