Terug

Volg Hart van Nederland

Wat wordt de Slechtste Slogan van 2022: 'Ziet air fry uit, hè?!' of toch 'Er vis er een jarig hoera hoera!'

Entertainment

4 dec 2022, 11:31

Er worden in Nederland barslechte slogans bedacht om bedrijven te promoten, zelfs zó slecht dat er jaarlijks gestemd kan worden op de slechtste slogan van het jaar. De keuze was ook dit jaar weer reuze, maar desondanks wist de jury de lijst af te ronden op tien genomineerden.

Onder de genomineerden zijn bijvoorbeeld 'Ziet air fry uit, hè?!' (snackfabrikant Beyerlander), 'Hopsaté naar De Beren' (van een restaurant), 'Maak van uw kruis geen punt, kom naar Het Kruispunt' (van een kliniek voor bekkenproblemen) en 'Er vis er een jarig hoera hoera!' (van een viswinkel). Vorig jaar ging de titel naar 'Mijn ballen wegen 130 gram!!' van een vleesbezorgbedrijf.

'Zit je haircut?'

Eerdere winnende beroerdste leuzen waren onder meer: 'Onze vis smaakt als de tongzoen van een zeemeermin', 'Een timmer timmert, een tandarts boort.... maar wij zitten lekker in Velsen Noord' en 'Zit je haircut?'.

Stem mee

Het platform SlechteSlogans.nl houdt de verkiezing van de slechtste bedrijfs- en reclameleuzen voor het elfde jaar op rij. Vrijdag 9 december wordt de winnaar bekendgemaakt. Stemmen op de állerslechtste slogan kan hier.

Beeld: SlechteSlogans.nl

Bovenstaande video was eerder te zien bij Hart van Nederland

Deel dit artikel

Link gekopieerd
Ontvang onze nieuwsbrief
Wil je persoonlijke en indrukwekkende verhalen, met het laatste (positieve of regionale) nieuws, tips en achtergrond, in je mailbox ontvangen? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief.

Ja, ik wil graag wekelijks de nieuwsbrief van Hart van Nederland ontvangen met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren.

Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.

© 2024 Talpa Network | Alle rechten voorbehouden.