Lading klachten over webwinkel Neckermann, beloftes niet nagekomen

De Consumentenbond heeft honderden klachten ontvangen over de webwinkel van Neckermann. Het aantal klachten blijft toenemen.

Klanten melden dat bestelde producten niet geleverd worden door Neckermann. Ook zouden terugbetalingen uitblijven en krijgen ze geen contact met het bedrijf om de problemen op te lossen.

Neckermann komt beloftes niet na

In totaal heeft de Consumentenbond het afgelopen jaar 600 klachten ontvangen over de reisorganisatie. In augustus beloofde Neckermann nog de meeste problemen binnen een paar weken te zullen verhelpen, maar die belofte is het bedrijf niet nagekomen.

Bovendien reageert Neckermann sinds een maand niet meer op klachten op het online klachtenforum van de Consumentenbond.

‘Betaal niet meer vooruit’

Via een bericht op de website laat Neckermann weten dat het ‘in verband met technische en organisatorische problemen niet in staat is om nieuwe bestellingen aan te nemen’ en dat klanten het later nog eens kunnen proberen.

De Consumentenbond adviseert consumenten daar voorzichtig mee te zijn. Om geen onnodige risico’s te lopen, is het advies om in ieder geval niet meer vooruit te betalen.

Ben jij gedupeerd?

Ben jij ook gedupeerd door de chaos bij de webwinkel van Neckermann? Hart van Nederland is op zoek naar jou en je verhaal, en komt graag met je in contact. Je kunt de redactie mailen via hart@talpanetwork.com, bellen naar 020-8007777 of appen naar 0652600277.